دنیامی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





منو از من نرنجونم   از این دنیا نترسونم

تمام دلخوشی هامو   به اغوش تو مدیونم

اگه دل سوخته ای عاشق  مث برگی نسوزونم

منو دریا که دلتنگم  مدارا کن که ویروووونم

نیاد روزی که کم باشم   از این د و سایه رو دیوار

به این زودی نگو دیره   منو دست خدا نسپار

یه جایی تو قلبت هست   که روزی خونه ی من بود

به این زودی نگو دیره    به این زودی نگو بدرود



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:45---25 فروردين 1395
دل من محکمه ایست ...
که به من می گوید ؛
همه را دوست بدار .
به همه خوبی کن .
و اگر بد دیدی ؛
دل به دریای محبت بزن و
" بخشش " کن !!!
پاسخ:سلام داداشی گلم خوبی عزیزم
پاسخ:داداشی خبرمن حامله ام دوباره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دنیامی در 19:0 | |