دنیامی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سراغی از من نگیری نپرسی که چه حالیم

عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه

نبودنم کنار تو  حالتو بهتر بکنه

لج کردن باخودم مخه

حست به من عالی نبود

احساس من فرق داشت باتو

دوست داشتن خالی نبود



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:44---25 فروردين 1395

خسته ام ازاین زندان که نامش زندگیست
پس قشنگی های دنیا مال کیست؟
باختیم در عشق اما باختن تقدیر نیست
ساختیم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟


:
ساعت17:25---6 خرداد 1394
موفق باشید

بهنام
ساعت19:34---12 فروردين 1394
سلام اجی گلم خوبی

اقا معین خوبه
لپاشو بخورم گل پسررو

پیاماتو دیدم بیرون بودم
پاسخ:سلام داداشی خوبی ممنون خوبه سیزده خوش گذشت؟


بهنام
ساعت19:31---12 فروردين 1394
تنها چیزی که یارانه ای نشد “رفاقت” بود چون نتونستن روش قیمت بزارن !
مخلص همه رفقای با معرفت که قیمت ندارن …
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دنیامی در 19:1 | |