دنیامی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقانه

بعد خیانت تو دیگه از آدما توقعی ندارم

بعد خیانت تو حالم خرابه ، خراب

بعد خیانتی که کردی به من

یه حال ، یه حس عجیبی دارم

بعد خیانت تو ، از درو دیوار حس میگیرم

بعد خیانت تو ، درخت منو یاد لحظه ای میندازه که اون رفت

لحظه ی رفتنت رو از سردی دستات حس کرده بودم

دستای سردت ، ماله خودت ، میتونی بری



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت10:42---25 فروردين 1395
اﮔﺮ ﺑﺎران ﺑﺒﺎرد ، ﺑﺎز ﻣﻲ آﻳﻢ درون ﻛﻮﭼﻪ ي اﻣﻴﺪ ...
و از ﺗﺮﻛﻴﺐ دﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﺮاﻳﺖ ﭼﺘﺮ ﻣﻴﺴﺎزم ...
ﺗﺎ ﻣﺒﺎدا ﻗﻄﺮه اى ﺑﻴﺎزارد ﻧﮕﺎه ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ را


لیدا
ساعت9:53---29 آذر 1394
من آماده تبادل لینک هستم، اون هم با پیجی که در صفحه اول گوگل هست...منتظرم

علیرضا
ساعت11:12---23 آذر 1394
من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک
ساعت11:11---23 آذر 1394
هر کاری رو باید به دست متخصص داد. کار تخصصی ما وبلاگ سازی و بالا بردن بازدید از اونه. با ما همراه شو و بازدید بالایی داشته باش.ممنون http://megalink.ir/

بهنام
ساعت16:32---14 آذر 1394
سلام خوبی
کم پیدا شدی ستاره سهیل
معین خوبه
بابا یه سر به ما بزن بی معرفت شدی
پاسخ:سلام خوبی ممنون بخداکارداشتم کارامگه میزارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دنیامی در 16:5 | |